Followers

Saturday, April 30, 2011

hari-hari yang gila-gila

aassalamualaikum,

hari ni fia nak cerita pasal hari-hari fia di sekolah...minggu ni fia tak tahu kenapa fia jadi moody je...badan kat sekolah otak & jiwa melayang entah ke mana...hari selasa ade budak baru masuk kelas fia...hurm makin bertambah mulut bising kat kelas...hurm...kerja makin melambak sejak masuk form 3 ni...bulan 5 ada dignostik lagi...==' matila fia camni...

hari khamis kelas 2c tahun lepas dapat majalah(sape yang beli je) fia pun takde kerja nak pegi amik majalah...kim chai pulak jaga majalah tu...baru ingat nak tengok muka dia..:D masa KH menapak la bawak beg ke bengkel KH sampai sana nampak kila pegang majalah fia tanya a sape punye kila cakap nur punya so fia cakap dengan nur nak pinjam...dah dapat pinjam memang fia cari muka dia la kan..:D ya allah memang dapat tengok gambar dia buat jantung fia berdegup laju...hilang sikit rindu fia kat dia...fia ni betul-betul dalam keadaan kritikal kan?fia cakap kat tira kalau dapat majalah makin sasau la fia...tidur pun ingat dia je...
sejak dua menjak ni fia suka sangat dengar lagu Justin Bieber entah ape kena agaknya dengan fia ni?hehe baru tahu lagu lama-lama dia best...especially Love Me,One Less Lonely Girl and Never Say Never...jangan fia jadi peminat fanatik Justin Bieber sudah...kalau fia jadi peminat fanatik Justin Bieber dah lama dah fia tahu lagu-lagu yang Justin BIeber nyanyi...ni fia baru tahu so I'm not his die hard fans!but still love his songs...

hari ni ada tuisyen,adela budak ni darjah 6 kot...muka dia iras muka mikhail...masa mula masuk tuisyen tu suka tengok muka budak tu..haha tak tahu kenape...hari ni kita orang berkoir dalam cabin...nyanyi lagu Warisan,Satu Malaysia dengan For The Rest Of My Life....fia nak balik fia cakapla kat cik miah pastu budak tu menyampuk cakap tak payah balik..tido sini je...fia cakapla banyak la kau...fia tulis nama kat buku pastu fia tanya tira nak balik tak...pastu budak tu menyampuk lagi cakap tak payah balik tido sini je...pastu cik miah pulak menyampuk "budak upsr ni dah pandai nak mengorat kakak-kakak" fia dah segan adoi cik miah ni....kasi muka fia bahang je...dah la kat sekolah tadi kena ngayat...err..geli pulak...ok balik kepada budak tadi..pastu fia terus cakap dekat tira "muka sama macam mika perangai pun sama macam mika" pastu terus fia keluar...keluar dari cabin main jongkang-jongkit dengan budak-budak kecik..haha best gak main dengan dia orang....:D

pastu fia balik sorang-sorang...hari ni birthday ayah fia dan ulangtahun perkahwinan ayah dan ibu..hurm...fia tak tahu kenapa hidup fia kebelakangan ni bosan sangat...hurm minggu ni memang fia moody je...maybe fia terlalu rindukan dia kot....hurm...okla sampai sini je post untuk hari ni...semoga ketemu di post yang akan datang...assalamualaikum...:)

No comments: