Followers

Saturday, May 14, 2011

12/5-THE WORST DAY EVER!

Assalamualaikum

12 Mei adalah hari paling teruk buat fia...
Sebab-sebabnya:
1.lambat gi sekolah ==
2.kh tak baca satu apa pun!nasib agama sempat baca..
3.jumpa dia!and it make my heart hurt ='(
4.dia mesej fia tapi hp prob so fia lambat terima mesej dia =(
5.lambat gi tuisyen =='

Hurm..semalam (13/5) fia stay kat sekolah..saja malas nak balik sebenarnya ==
fia lepak dengan alia...lia tanya dia tahu ke fia suka dia?fia just jawab entah...alia suruh fia luahkan perasaan kat dia...tapi dia dah ade gf!alia suruh fia cakap je tak payah nak buat apa-apa...

fia pikir ok jugak daripada fia asyik memendam perasaan lebih baik fia terus terang dengan dia..fia nekad la nak bagitahu dia..hurm okla sampai sini je post untuk kali ni...sampai berjumpa di post yang akan datang...assalamualaikum =)

No comments: