Wednesday, May 25, 2011

hari-hariku

assalamualaikum
hari-hari fia makin teruk...
dulu dia sering mesej fia tapi sekarang...entah mengapa selepas fia buat pengakuan berani mati tu makin fia ingat kat dia,makin fia rindu kat dia dan makin fia cemburu!
kalau dulu mungkin fia boleh kawal perasaan fia sebab dia tidak mengetahui perasaan fia dan fia hanya kaunter luahan perasaan baginya tapi kini?fia hanya bertepuk sebelah tangan...fia sedar siapalah fia mengharapkan cinta daripada lelaki seperti dia?

hanphone fia pulak asyik meragam je...susah nak mesej dengan dia...bila fia rindu fia akan tengok balik mesej dia...kalau tak pun fia akan tengok gambar dia....sungguh fia rindukan dia!kenapa adanya cinta?fia sering terseksa kerana cinta...cinta itu buta...cinta itu menyeksakan...cinta membunuh kehidupan!semua itu dirasai untuk gadis yang selalu bertepuk sebelah tangan macam fia...setiap malam fia kerap teringatkan dia....

dia,dia,dia...namanya kerap bermain di minda...namanya berada di hujung lidah...arghh!!!fia ni macam obses sangat dekat dia...fia tak tahu kenapa fia boleh jadi macam ni...cinta buat fia macam ni...andai fia tidak mengenali dia tentu semua ini tak akan berlaku...fia pasrah dan berserah kepada yang Maha Berkuasa...andai dia untuk fia maka suatu hari fia dan dia akan bersatu jika tidak fia ingin menjadi sahabatnya hingga akhir hayat ini...


my heart broken again...


tapi fia still sayangkan dia hingga akhir hayat fia...okla tu je untuk post kali ini....assalamualaikum...

No comments: