Saturday, May 7, 2011

Minggu terbaik!

Assalamualaikum
Minggu ni fia rase adelah minggu paling best!macam-macam happen kat fia..
fia dah start exam dignostik..hari isnin minggu depan math pulak tu..adoi..pening kepala fia..hari khamis lepak kat sek sampai pukul 5..mula-mula fia lepak dengan ummi,raja dengan syamimi..pastu mimi dengan raja balik,ummi nak balik tapi tak jadi..then mikhail datang so kiteorang lepak 3 orang...
Banyak benda kiteorang buat..fia nak balik pukul 4 tapi ummi suh teman dia so fia teman dia..pukul 5 fia balik
Bnyk benda yang jadi tapi fia malas pulak nak menaip hehe...okla sampai berjumpa di post yang seterusnya...
Assalamualaikum..=)

No comments: