Wednesday, June 22, 2011

Awak ni...

assalamualaikum
mesti korang terfikir kenapalah fia letak tajuk "Awak ni..."dan siapa awak tu...awak dalam post ni merujuk kepada encik A...banyak perkara pasal encik A hari ni...

ok hari ni fia nak cerita pasal encik A...mula-mula masuk kelas dia panggil fia sotong...=='
fia panggil dia sombong sebab lama jugak dia tak bercakap dengan fia...macam-macam dia buat kat fia...paling fia tak boleh lupa yang dia cakap "aku suka orang yang gatal macam suhaida" ==' (jap fia gatal ke?) pastu ummi pulak tak boleh nak cover gi tanya encik A 'kau suka suhaida ke?"...haish hati dah dup-dap-dup-dap...

ada lagi satu..fia cakap nak balik pastu encik A cakap "balik ikut ummi" fia cakap la habis nanti fia nak balik macam mana pastu dia cakap "balik rumah aku" aduh..fia memang tergamam la kan...haish dia cakap nak merajuk pastu dia cakap kat nizam nanti fia akan pujuk dia...aduh awak,awak...pastu dia cakap dia pernah pujuk fia...bila pulak tu? pastu dia cakap semua kenangan dia simpan yang fia dengar kenangan tentang fia tapi tak tahula betul ke tak then dia merajuk fia cakap dengan nizam dia suruh fia buat kerja math katanya fia kacau dia pastu fia cakap la "merajuk pulak dia" then dia cakap "biar la dia tak kesah pasal aku"dibuat-buat nada sedih...haish awak,awak...

awak ni buat saya sayang awak la...tapi biar jela nanti hilang la rasa sayang tu..tadi pun dia tak habis-habis nak usik fia...tapi fia suka!haha serius fia rindu time macam ni....hee thanks awak sebab ceriakan hari saya hari ni...thank you so much!lain kali buat lagi dan jangan berhenti ceriakan hari saya...yang penting fia segan giler dengan encik A hari ni...

segan,malu dan macam-macam perasaan...haish

okla sampai sini je post fia untuk kali ni moga bertemu dipost yang akan datang...
assalamualaikum..

No comments: