Followers

Monday, June 13, 2011

karya cinta

Awak,saya sayang awak sangat-sangat
saya tak boleh menceritakan betapa besarnya cinta saya pada awak
mungkin hanya pengorbanan saya boleh menggambarkan betapa besarnya cinta saya
saya tahu saya banyak menyakiti hati awak tanpa saya sedari
saya minta maaf sayang..
saya tahu awak tidak boleh memaafkan diri saya kerana awak sangat terluka
saya tahu awak sungguh kecewa dengan diri ini
saya juga kecewa dengan diri sendiri
saya tidak tahu bagaimana hendak menenangkan diri ini..
hati ini sungguh kecewa,terluka dan terseksa bila awak minta putus dengan saya
hati ini menjerit dan meronta tetapi tiada siapa yang mendengarnya
saya menangis bersendirian
tiada siapa mendengar tangisan ini...

saya harap awak boleh selalu berada di sisi saya
tapi saya tahu kita akan dipisahkan satu hari...

saya rasa sangat kecewa

sayang,tolonglah terima cinta ini!

tapi saya tidak memaksa awak untuk menerima saya..

saya terlalu sedih

awak,bila saya mesej awak..

awak selalu cakap awak sakit kepala..saya risau tentang awak tapi awak balas ia dengan kata-kata yang menyakitkan hati...

saya tahu awak masih terluka dengan saya

awak kata biar saya mati dengan kenangan indah kita dan awak selalu cakap seandainya saya masih hidup saya akan mesej awak,sayang..

hati saya bagai ditikam dengan pisau yang tajam..

ia sangat menyakitkan untuk saya terima

awak,jangan tinggalkan saya sendirian

saya betul-betul sayangkan awak...

saya tidak pernah merasakan cinta pada lelaki lain seperti saya cintakan awak

awak terlalu istimewa untuk saya..tapi hati saya mengatakan yang awak akan meninggalkan saya untuk selamanya...kenapa?
awak selalu sakit dan awak selalu cakap awak akan mati...bagaimana awak boleh cakap macam tu pada saya?

sampai hati awak meninggalkan saya sendirian

kadang-kadang daya fikir kenapa tidak saya yang berada di tempat awak...

biar saya mati untuk awak..gantikan diri awak dengan diri ini

saya sanggup mati untuk kebahagiaan awak..walaupun satu hari nanti bukan saya berada di hati awak sekurang-kurangnya saya tahu awak gembira..ia cukup untuk saya dan cinta saya

saya sanggup lakukan apa saja dan saya sanggup mati..apakah tidak cukup lagi bukti cinta saya?

awak telah banyak mengajar saya dalam kehidupan saya...

awak ajar saya untuk setia...saya tak pernah percayakannya

tapi awak mengajar saya semuanya tentang cinta..awak terlalu baik dengan saya

walaupun kadang-kadang saya rasakan saya tidak cukup bagus untuk bersama awak..

tapi bukan semua tak mungkin berlaku..

saya gembira bersama awak...

saya cuma nak cakap yang saya cintakan awak!

karya ini adalah ciptaan kawan fia,fia cuma menaip dan membaiki mana yang kurang...sekian sampai sini saja post untuk kali ini sampai berjumpa dipost yang akan datang...
assalamualaikum...

No comments: