Followers

Thursday, June 23, 2011

Lagi...

assalamualaikum
mesti korang tanya kenapa tajuk dia lagi?hah sebab hari ni lebih kurang macam semalam....aduh makin sayang pulak...tak henti fia senyum dari semalam sampai hari ni...gara-gara encik A la ni...haha

ok mula-mula masa PSV,cikgu masuk tapi tak mengajar so kita orang pun buat la kerja sendiri dan tak kurang juga memekak dalam kelas..pagi tu fia lapar giler-giler dan fia bawak pulak sardine puff...so fia cakap dekat ummi yang fia lapar..then fia cakap kalau nak makan boleh..ummi cakap makan je...tapi fia cakap la nanti cikgu marah..yang ummi pulak nak sardine puff tu so fia bagi...dia makan dalam kelas katanya lapar giler...pastu encik A nampak jadi dia menghulur...fia cakap la "ummi nak,kau nak habis aku tak payah makan?" dia teruskan kerja...

masa rehat dia,fia dengan ummi turun sekali...lalu kat bilik kaunseling jumpa Puan Naemaah..fia salam la pastu Puan Naemaah suruh fia tolong sapu kat belakang banyak sampah...so fia beli makanan dulu lepas makan fia pun sapu encik A pulak duduk kat situ...fia sapu sampai kat dia fia suruh dia angkat kaki tapi dia tak nak...fia paksa jugak...pastu dia angkat juga..dia tanya pasal sardine puff dia cakap nak sikit...fia cakap nanti fia bawak lagi...

habis rehat fia jalan ke kantin sorang-sorang dia pulak kat belakang "jalan sorang-sorang je" dia cakap kat fia..aduh fia jalan lagi laju...dia pun laju jugak...masuk kelas fia tolak meja dia pastu berkomplot dengan al-fateh,dia tahu pulak pastu dia tolak meja sampai kena kerusi fia...nak pergi ke makmal fia jalan dulu...dia ikut jalan dengan fia yang ummi jalan dengan nizam nak naik tangga jumpa alif,mikhail dengan lukman so fia tegur la,yang alif panggil fia adik su,dah lepas dia orang dia cakap "adik su?kau panggil aku abang a***la" dalam hati aduh dia ni...fia dengan dia sampai dulu kat makmal dia nak cakap dengan nizam tapi dia tak jadi nak cakap dengan nizam dia cakap nizam nak jalan berdua dengan ummi..dalam hati habis dia tu?

habis masa sains tiba masa BI tapi cikgu takde so cikgu lain ganti...dia pulak amik botol air fia...fia mintak dengan dia..dia cakap suh baik-baik...fia cakap la baik-baik pastu dia cakap tu bukan cakap baik-baik tu...adoi geramnya fia..then fia guna saya-awak dengan dia...(hah amik kau...)baru dia nak bagi geram betul dengan dia...ape kena la dengan mamat sorang ni?

lepas tu masa kh adoi...jadi nakal jap tak masuk kelas...kene panggil pulak sampai bengkel kene marah tapi buat muka tembok dan pekakkan telinga je...hurm...malu gak la tapi wat don't know je...

okla sampai sini je post untuk kali ni sampai bertemu di post yang akan datang
assalamualaikum...:)

No comments: