Wednesday, September 14, 2011

dalam kekeliruan,kebingungan,kesedihan dan kerinduan

assalamualaikum...

hari ni fia nak cite pasal encik A,encik D dan encik Z...fia sedih sangat hari ni...fia rindukan mereka bertiga...encik A walaupun satu kelas tapi fia jarang dapat berborak dengan dia...encik A sekarang dengan encik A yang dulu beza sangat....fia rindu encik A yang dulu...encik A yang suka usik fia,encik A yang suka gaduh dengan fia dan encik A yang suka buat fia ketawa...

I miss you Mr.A

encik D pulak fia rindu jugak kat dia..dia makin busy yela kerja..nanti dia akan pergi ke UiTM...sempat tak kalau fia nak jumpa dia...fia rindukan encik D yang dulu...encik D yang suka buat fia gelak,encik D yang boleh fia kongsikan segala masalah dan encik D yang selalu menceriaka hari fia...I miss you brother and can I want you back to the old you?

I miss you brother! :'(

cite pulak pasal encik Z...fia rasa fia mula mencintai dia...fia sudah jatuh dalam penjaranya..fia sering teringat encik Z..di telinga fia terngiang-ngiang suara dia...fia amat merinduinya walaupun baru call...kenape fia macam ni??betul ke fia sayangkan dia lebih daripada seorang kawan?I don't why,I miss him so much...fighting with him really hurt my soul and I'll be missing him so much!...whats wrong with me?adakah perasaan yang fia rasa ni betul ataupun sekadar mainan prasaan...biarlah masa yang menentukan...tapi fia takut takde lagi masa akan datang...fia redha dan fia serahkan segalanya pada Yang Maha Esa...

always happen to me when I'm thinking of you..

to Mr.D, Mr.A and Mr.Z

to Mr.Z...I'm sorry..I never meant to hurt you.. :'(

okla sampai sini je post fia untuk hari ni...sampai bertemu dipost yang akan datang..
assalamualaikum..

No comments: