Followers

Thursday, September 15, 2011

I miss you..=(

assalamualaikum...

hari ni fia nak cerita pasal hari kemerdekaan di sekolah fia..best sangat..terutama persembahan daripada persatuan silat seni gayong sekolah..lawak-lawak paling lawak masa nizam dengan luqman...=D

hari ni jugak fia rasa sedih dan sakit hati..sakit hati dengan encik A sebab dia macam robot je...dulu dia penghibur hati dikala fia sedih tapi kini...selepas kejadian tu dia macam endah tak endah je...fia rindukan dia..fia rindu nak borak dengan dia macam dulu..fia rindu nak bergurau dengan dia..why cant he be like afnan?dulu bagi fia dia lah manusia paling sweet dan romantik tapi sekarang dia seumpama robot...tadi kat sekolah puas fia menatap mukanya..comel betul dia tapi lagi comel kalau dia senyum..lagi comel kalau dia jadi macam dulu..

fia nak encik A yang dulu

fia nak cerita jugak pasal encik Z..fia rasa fia dah makin jatuh cinta dengan dia tapi..encik A macam mane?fia tak nak menduakan dia...so fia nekad nak lupakan encik Z dan encik A...biar masa yang menentukan....fia ingin mengundur diri buat sementara waktu..tunggulah lepas PMR baru fia aktif berblog balik k..=)

spongebob and patrick =)

okla sampai sini je post fia untuk kali ni..sampai bertemu dipost yang akan datang...=)
assalamualaikum..=)

No comments: