Followers

Tuesday, December 6, 2011

wee dapat oakley!

assalamualaikum...

hari ni nak cerita ape yang jadi...fia gi Port Dickson...dan fia dapat beli oakley baru!yeah dapat juga beli satu oakley...balik tu terus bergaya dengan oakley baru...hee =D

kat PD ayah ade kerja pastu kite orang gerak ke teluk kemang...adik-adik fia mandi..fia malas nak gi mandi sebab dah petang sangat...ni antara gambar kat teluk kemang...=)

  • makan keropok sotong =D

  • nampak fia gemuk la...huhu =,=

  • time tanam adik! =D

  • fia and my lovely mum

lepas dah puas mandi terus gerak balik...sampai KL pukul 9 lebih..pastu singgah kedai abang Zam...gi makan..lepas tu terus balik...balik je fia kemas sangkar kucing-kucing kesayangan fia..lepas kemas fia melantak online sampai pukul 3:50...hoho jadi burung hantu pulak fia ni..ngee..=D

borak dengan mikhail pastu borak dengan alia...banyak gile borak dengan alia...dari hal zaman sekolah rendah sampai tahun depan nak masuk ape..miss gile kat minah sorang tu..kalau boleh nak jumpa dia...tapi busy la pulak..takpe tahun depan fia bile fia ade motor boleh fia gi rumah dia...

hari tu sakit nak demam pastu dah baik sekarang tangan fia pulak sakit..macam bengkak je..sakit sangat tapi fia paksa jugak buat itu ini..kene jadi degil jugak...

okla sampai sini je post fia untuk kali ni sampai bertemu dipost yang akan datang..
assalamualaikum..=)

No comments: