Followers

About me

hey guys!nak bagitahu serba sikit pasal fia...

  • nama penuh fia-Nurafiqa Suhaida binti Yazid-
  • fia anak sulung daripada lima adik-beradik..
  • -tarikh lahir 12/4
  • cita-cita..hurm entah la..tak sure lagi! =,=
  • love cat so much!
  • suka sangat pada benda comel!
  • suke kawan dengan semua orang tapi satu je...Don't stab my back ok!
tula serba sikit pasal fia...ape-ape korang nak tahu pasal fia just chat kat cbox ok!tapi kan..kepada sesiapa yang tak puas hati dengan fia..please jangan menyemak di blog fia...korang tak suke kan?so fia pun tak nak korang tambah tak suka..ok?serius la fia tak benci pun korang yang tak puas hati tu..tapi kalau tak suka baik tak payah ada kat blog fia..buat korang sakit hati je kan? :) ok berbalik pasal cbox..komen je...for sure fia balas..oh ye mesti korang tanye kenapa fia kn?takde kene mengena pun...actually ade!kan fiqa..fia tak boleh gune fiqa sebab kawan fia nama dia pun afiqah jugak tapi bezanya fia takde h dia ade...fiqa dan buang q jadi la fia!fia cume untuk blog...in reality life my friends just call me su...yela senang nak ingat betul tak?hmm..okla tu je serba sikit pasal fia...=)