Followers

Thursday, January 15, 2015

My life with new semester

assalamualaikum

actually sekarang means masa fia tulis blog ni...fia dekat ipb..hmm sebab semua dah ada kelas so fia sorang je...nasib la lab ni tak ada orang...fia layan perasaan...almost nak nangis..korang mesti macam...dia ni asyik nangis je tak ada kerja lain ke?kan?Jujur memang fia kuat nangis...kawan-kawan fia...awie...dah masak sangat dengan perangai fia yang satu ni...

makin lama fia makin rasa sepi..tak berpunya..perkataan yang tepat adalah lifeless...disebabkan fia tak duduk dekat asrama untuk semester 2 ni jadi fia jadi tak rapat dengan classmate fia...lebih best lagi time sekarang la waktu yang fia paling stress...most of the time sekarang ni fia selalu sakit kepala..bukan sebab tak cukup rehat atau tak makan tapi sebab stress...

cara fia lepaskan stress dengan tidur...but ada orang kata...orang yang kuat tidur ni sebenarnya paling sedih...hmm maybe betul kot...sekarang ni fia cuba untuk mendekati Pencipta...perlahan-lahan fia cuba dan fia harap orang lain dapat bantu fia untuk jadi lebih baik...

I miss my ex schoolmate...their laugh...attitude...I miss them...we're facing a lot together...sekarang masing-masing dah terpisah jauh...ada yang dekat perlis,perak,kedah...hmm jauh je semua...macam fia cakap dengan fatin semalam..rindu yang bertikam lidah dengan achot & mal...dulu kat sekolah kira fia ni...erm...bising gak la..but tu dulu...sekarang cuba ubah diri mengikut penampilan...

okay guys sampai sini je...take care semua...assalamualaikum...

No comments: